16 July 2009

Hello Thursday

everything going smooth today. pergi class as usual and hantar proposal for my thesis and guess what i didn't bring my soft copy or any hard copy. sangat rileks. nasib baik lecturer tu dah kenal dengan perangai saya yang sangat lousy dengan subject-subject yang dia ajar. saya tak pernah dapat A untuk subject yang dia ajar. sebab dia sangat bosan lalu saya terus hilang minat untuk belajar dengan dia. tapi don't play play, dia tu sangat banyak knowledge dalam buat research. saya salute!

lepas habis proceed saya tunggu untuk kelas yang seterusnya, ada gap dalam sejam. saya, Miss -Emily dan Miss Ella lepak lah dekat cafe. sedap woo cuci mata dekat cafe, banyak lelaki-lelaki bujang yang wangi dan hensem. masa tengah cuci mata Miss Ella kata pasal sorang lecture yang sangat mesra dengan pelajar, nama dia Mama. saya pun curious nak tengok muka Mama, saya ter-intai-intai lah ke meja sebelah. suddenly, bluuuppp! (sound effect hati kecut) muncul muka mamat berspec mata depan muka saya. sebab meja sebelah saya kosong.

dalam hati saya dah sumpah seranah dah, bukan nak bagi salam ke tanya ada orang ke yang duduk sebelah. ni main duduk. no manners! saya pun abaikan mamat yang duduk sebelah saya dan sambung intai mama, tapi malangnya banyak sangat lautan manusia lalu saya pun sambung bergossip dengan Miss Emily dan Miss Ella. suddenly u know, very the mak ayam minah ni boleh bantai duduk macam tu je pulak depan saya. pastu buat macam meja sendiri, sangat kepochi pot pet dengan kawan meja sebelah saya. sampai terganggung semua gossip-gossip saya. lepastu saya pun ajak kawan saya smoking di tangga belakang.

selepas menghabiskan seputung rokok, saya dah start sakit dada. actually dah dekat 3,4 bulan macam ni. dia akan kadang-kadang terasa. especially time nak tidur malam. macam mengalami kesukaran bernafas. tapi saya ignore sedap katil saya sangat sedap untuk tidur. and past few days ni saya agak busy tak terlayan sangat sakit dada ni.

after habis class, balik rumah dan bersiap untuk ke gym. berbasikal sambil nonton Manjalara. kenapa kalau drama series mesti potray jalan cerita kehidupan orang lain yang bagus-bagus je? kenapa saya yang berbadan besar ni tak pernah pun nak jadi macam Manjalara? ada jugak la orang nak suka dekat dia. haha! dan dialogue penuh dengan sayang-sayang. ah rimas!





No comments:

Post a Comment