14 July 2009

Lecturer Miang

hari ni second class yang saya attend setelah seminggu saya ponteng. hari class Encik L, dia ni pernah ajar saya marketing communication masa saya part 2, masa zaman part tu saya rajin la melawa pegi class. alah, biasalah alasan cliche. budak Masscom kena lah pakai cun-cun pegi class. walhal saya rasa macam nak patah kaki pakai heels pegi class.

Encik L ni memang dah well known dekat faculty tu dengan kegatalan dia. masalah saya ni pulak saya memang suka duduk depan waktu class sebab nak record lecture yang lecturer bagi. *saya tau benda tu haram, tapi apa guna technology* kadang-kadang pergi class ada la jugak pakai baju yang sexy-sexy pegi class. mata diaaaaaa! mak aih bukan main lagi.

tapi kadang-kadang saya suka jugak ambil kesempatan, sebab saya suka suruh mintak cop dia untuk approvekan surat-surat saya. ada one time tu dekat cafe, dia ajak saya minum. then borak lah macam biasa, then dia boleh sound saya. "Putihnya dada awak ni," sambil mata dia slumber pandang bawah. tapi saya admit lah, baju saya memang tak menepati tatasusila sebagai student pun, sebab saya baru balik dari tempat lain masa tu.

start dari situ, dia memang kenal saya sampai la sekarang ni saya kena sambung syllabus kedua dengan dia sales promotion. bagus jugakkan? tak payah saya nak mengexposekan diri saya lagi. tapi dah part tua-tua ni saya lebih rileks pegi class. tak sexy-sexy dah. almaklumlah dah berumur sikit, nak pakai heels pun dah tak larat.

lepas class, saya and kak S pergi minum dengan Encik L. mostly topic yang dia bincangkan semua pasal perempuan. dia memang suka ajak pergi dangdut lah, karaoke. sampai melampau-lampau nak ajak pergi holiday. tapi saya anggap tu hanya satu gurauan, sebab dah tau dia sememangnya gatal.

and saya pun tanya jugak pasal background family dia. walaupun dia kahwin dua, tapi dia still willing buying a house untuk bini first dia dan he's seorang yang sangat bertanggungjawab. saya salute dengan dia.

so dekat dua jam jugaklah lepak dan borak-borak. tapi at the same time dapat jugak saya meletakkan diri in his shoe dan merasakan macam mana orang yang macam tu punya lifestyle. btw, anak dia Dyla the most beautiful women tu dah dapat pergi Hollywood. congrats to her. minah tu sangat sophisticated. saya suka attitude dan cara pembawakkan diri dia.


****saya penat sangat hari ni, rasa nak demam sebab kena hujan. tapi saya dah telan panadol 2 bijik :(

No comments:

Post a Comment