05 July 2009

Busy Busy Busy

heh. busy la sangat. past few days, saya banyak mengalami tekanan mental. dari masalah peribadi ke masalah yang tidak lah berapa peribadi sangat. saya tak dapat menganalisa apa yang saya nak tulis dalam blog so saya tak dapat nak update apa-apa. tapi hari saya sangat senang hati dan telah mengubati tension saya dengan SHOPPING!

guess what, i bought everything from top to toe. hell yeah. walaupun sebelum keluar bershopping saya telah cek account maybank saya bahawa saya tengah tak ada duit, tapi saya gagahkan jugak keluar jalan-jalan. sepanjang holiday saya, habis jugaklah beribu-ribu tanpa saya sedar.

saya ingat nak ajak sape-sape teman. tapi fikir balik lecehlah. so saya keluar lah sorang-sorang. seronok jugak, rasanya lepas ni mesti saya akan keluar sorang-sorang lagi sebab orang yang selalu nak teman saya dah buang saya jauh-jauh :) well u know who kan! *Mr SM-yes! percaya ok saya memang akan keluar sorang-sorang, i rather be loner than double*

past few days ni sebenarnya saya macam hilang ingatan nak cerita balik. saya tak tau laa apa saya dah buat. tapi banyak perkara yang menyedihkan, saya malas nak cerita sebab it's too personal for me. tapi muka saya nampak happy je! sebab saya dah malas nak fikir. actually saya ni jenis suka lari dari masalah. sometimes bahaya jugak macam tu, but sometimes i need to. malas nak serabutkan kepala otak ni. nanti simpang siuh rambut saya. haha!


SEBENARNYA SAYA TAK ADA MOOODDDDD !!!!!

2 comments:

  1. mengubati tensi dgn bershopping adalah satu terapi yang bagus cuma takut over-spending jer nanti. :)

    ReplyDelete
  2. sudah cuba untuk mencari terapi yang lain seperti rock climbing atau ice skating semua tak jalan! adoiiiiii tensionnnnnnnn haha

    ReplyDelete