26 June 2009

Demam transformers

depan belakang tepi kiri kanan semua duk cerita pasal transformers. saya dah tau cerita ni nak keluar since awal tahun lagi. memang hajatnya nak tengok pun. sekali, time preview terlepas pulak nak beli ticket. tak kesahlah, saya pun tunggu la dua tiga hari baru nak pergi tengok. tapi asyik-asyik full je sit. then suddenly, kawan saya reserved ticket but she couldn't make it. saya dengan happynya sms dia nak reservation code.



unfortunately, Transformers 2 ni tak berapa nak best sangat. dan saya agak kecewa sedikit. banyak sangat adengan cinta-cinta. sampaikan tengah sibuk nak perang boleh pulak nak bercinta lagi. choy! orang nak tengok robot-robot tu in action. banyak sangat CGI sampai namak macam fake pulak. but overall story saya bagi 7 out of 10. optimus prime kali ni nampak macho sikit if to compared to last time, nampak sangat gay dengan misai dia.


takpelah, my next movie list saya nak tengok GI Joe and 500 days of summer (on july).










No comments:

Post a Comment