18 June 2009

1 2 3 mula

kalaulah awak terbaca blog ini, saya mulakan dengan Salam. kenapalah saya ni asyik terpanggil-panggil nak berblog? mungkin sebab trend masa kini atau mungkin ada masa lebih untuk tulis blog. tapi yang kelakarnya, saya ada satu cerita.

teringin nak pakai handphone canggih yang orang duk panggil blackberry. saya pun try lah beli satu, tapi adik beradik kembar blackberry. gayat pulak tgk dalam tu ada application active notes. kononnya semangat nak tulis journal dalam tu. biasalah hangat-hangat tak ayam.

tapi, baru-baru ni saya pun belek la balik application tu mmg la ada post yang saya letak dalam tu hanya dua,tiga. saya postkan balik apa yang saya cerita dalam active notes tu. terbahak-bahak saya gelak baca.

"heehoo..it's been a while i haven't updated anything. now i'm sitting under the tree at the car wash. while waiting for my car, there is one guy sitting next to me. he does looks like policeman sbb wearing blue pants and shining shoe.

he kept on staring at me? rimas gila tau tak. eh why huh? rasa mcm nak pergi dekat mamat tu jerit "Abang tubuh sasa, nak kenalan dengan saya cakap lah. saya tak kisah pun badan abang macam malek noor"

sekali, dia tegur saya "adik, beg duit adik jatuh" errr..alamak dia panggil aku adik? tak jadilah niat nak jerit dekat abang sasa tu. bisik dalam hati* baiknya hati awak ni."

tulah orang kata, don't judge a book by it's cover. so, lepas ni awak-awak semua berwaspadalah. tak semua orang jahat.


. . . . . . . . .

saya ada banyak benda nak share. tapi sambung nantilah.

No comments:

Post a Comment