29 December 2009

Facebook II

aku ada post entry pasal Facebook (sila click link) last time. nak sambung jugak sebab nak cerita pasal mamat konon-konon Art Director tu.

hari tu aku nak delete id yang sampah-sampah dalam ym aku, pastu aku memang appear invi dekat art director bodoh ni, then tak tau pulak bila dah delete boleh pulak appear online dekat dia. so, lepas aku delete so sudden dia buzz aku :

si poyo : "hey how are you?"

saya : im feeling fantastic

si poyo : well, that's nice

saya : biasa lah i mmg mcm tu

si poyo : err, boleh i tanya sikit tak?

saya : ya, u may ask me but limited to one Q only since im busy

si poyo : actually u sapa eh?

saya : i? orang lah.

si poyo : but who? u ada myspace ke?

saya : myspace? (dalam hati ada plak aku myspace, dah berkurun dah aku tak bukak)

si poyo : mana i kenal u ek?

saya : entah la...

si poyo : u cakap la i tak ingat la?

saya : takpe , itsokay! (padahal dalam hati dah menyumpah, perasan sial mamat ni ko ingat ko hot nak tanye aku mcm tu!)

last-last terus aku tutup je window mamat bedebah tu. malas nak layan. perasan!

No comments:

Post a Comment