08 October 2009

saya macam dulu lagi

busy sungguh aku sekarang, dah nak final exam, nak update blog pun tak sempat. asyik terfikir nak menulis bila tengah driving ke tengah tengok tv ke tapi bila dah masuk new post terus nyanyuk. ni tanda aku dah lanjut usia ke, aku ni asyik melilau fikir benda lain?

cakap pasal lanjut usia ni, bila dah time-time bila semua dah graduate and aku sorang je yang still terkontang kanting nak final exam ni, bila jumpa mesti soalan yang sama je keluar :

- sekarang buat apa? dah kerja?
- bila nak kawin?
- ko dengan sipulan sipulan tu lagi ke?
- ko ape cite? dah habis study ke?

ya rabbi, time dulu masuk study dah tanya aku amik course ape, dah tau aku kena extend setahun sebab tukar course. korang yang dah graduate memang la dah keje and kumpul duit kawin. tunggu la pelan-pelan ok! walaupun terasa umur aku dah lanjut, jiwa tetap muda beb. usia je berjalan, perangai still sama macam dulu.

tapi kadang-kadang bagus jugak orang tanya, maknanya orang ingat dekat kita, walaupun dieorang lupa apa kita buat at least they still remember u and still nak update dengan cerita kita. bagus lah macam tu, bukan sebab nak marah orang tanya. tapi kekadang time mood tengah tak baik, malas nak menjawab!

i am the same old me. never change. that's why am loving myself so much!




No comments:

Post a Comment