26 August 2009

5th Ramadhan

today got sales promotion test. malam sebelumnya i didn't manage to study well. sebab malas & malas lah. so, i woke up late and didn't manage untuk sampai ke class punctually.

sampai class 11.50am, pintu dah kunci. what da heck? gila gelabah si Lecturer Miang ni.

i called Datin Gaga suruh dia bukakkan pintu. suddenly, tak sempat call si Miang ni dah bukak pintu, dengan pantasnya saya lari bawah ketiak dia masuk terus dalam kelas. he didn't manage to catch me. masa exam saya bukak note saya buat semalam atas riba dan tiru bulat-bulat.

after class saya sangat blur dan terus balik rumah dan tido.

tonight i need to complete my proposal untuk thesis. gosh! dah 3 minggu tak proceed apa-apa dengan adviser.

sedang facebook-ing i saw something that really gross. adalah satu wall post yang mengumpat tentang saya. and perempuan tu ada 23 friends in common dengan saya. what a small world. hehe! saya tanya rakan photographer saya, who is she? and he answer budak terengganu. (typical percerption as usual) mane kamu kenal dia? rantai (community art). oh ok! malas nak tanya banyak sebab dah tau.

it's already 9pm, i need to take a bath and complete my thesis.

xoxo,
Miss S







No comments:

Post a Comment