21 June 2009

Malam Pesta Indonesia 3

waduh, saya terlepas untuk nonton konsert yang mengandingkan semua band-band hebat kali ni. dah la semua saya suka! sedih sedih. nak ajak kawan pergi semua complain takda duit. nak dapat ticket free melepas pulak. hish.


Tiiittt...Titttt *sms diterima*

and the conversation goes......




Mr SM : hye sy dpt tgk konsert.

Perempuan : konsert ape?

Mr SM : konsert indon tu la. member ade ticket free

Perempuan : woi nakkkkkkkkkkkkkkkkk

Mr SM : dah takde la. sy la dpt 1 ticket free tu

Perempuan : Ala......

Perempuan : konsert tu start hari ni kul 3 ptg

Mr SM : yela. saya dapat ticket free kawan keje cameraman TM

Perempuan : oh..yeke...sila2 *padahal dalam hati jelous gila*

Mr SM : tadi saya ajak awak makan xmau

Perempuan : sape nak makan. nk kurus

Mr SM : teman je la *hish! sapa nak teman makan je. baik bunuh diri tau*

Perempuan : pegi jelah konsert tu..saya nak fikir nak pegi mana ni..

Mr SM : SO7 tengah perfom ni

Perempuan : So? *dengan nada kerek*



hish menyirap je rasa. dah la konsert dewa terlepas. ni pon terlepas! kapan lagi kapannnnnn. tapi kawan saya cakap, anak ahmad dhani jugak perfom. *cute!*


saya nak merajuk seminggu dengan awak Mr SM





No comments:

Post a Comment